Guide til at akkreditere og sende billetter til Ringstedfestival 2023

Inden festivalen vil du modtage en mail fra ‘akkreditering@ringstedfestval.dk’ med et link til vores akkrediteringssystem.

Læs herunder hvordan du tildeler billetter til festivalen.

Her tager vi dig gennem akkrediterings-processen:

👉 Log in
Når du trykker på ‘log ind her-knappen’ i mailen, bliver du sendt videre til Ringsted Festivals akkrediteringssystem.
Her skal du logge ind med det brugernavn og det kodeord, som der står i din mail.

Her vises de billetter der er til rådighed. Der kan være flere faner at skifte imellem, såfremt at du har forskellige armbåndstyper at tildele.

👉 Navn på billetterne
Du kan nu rette navn og kontaktoplysninger på dine billetter.

Husk at være opmærksom på armbåndstypen, som du skifter imellem på de orange faneblade.

OBS. Der kan være lidt registreringstid når du skifter mellem felterne. Dobbeltklik på det ønskede felt indtil der kommer en blå ramme omkring det.

👉 Afsendelse af billetter

Inden afsendelse af billetterne, så vær’ sikker på at du ikke står i et aktivt felt – klik et andet sted på siden for, at komme ud af feltet.

Hvis du vil sende alle billetterne på samme tid til dig selv (listeejer), kan du trykke på den orange konvolut øverst til højre.

Vil du i stedet sende billetterne en ad gangen til den enkelte person, skal du trykke på den røde konvolut ud for den billet, som du ønsker at sende.

Konvolutten bliver grøn når billetten er sendt.

👉 Redigering

Du kan altid logge ind igen for at redigere kontaktoplysninger på dine billetter. Når du redigerer i en billet, så vil konvolutten igen blive rød, så den er klar til at blive sendt ud igen.

👉 Support

Oplever du fejl eller problemer med systemet, så kontakt Søren Dyhr på tlf. 40 42 32 23 alle hverdage imellem 08-22.

Check-In ved Tværallé 5 (indgang fra Teglovnsvej)

Ved Check-In kan man nu, mod fremvisning af billetten, få sit armbånd.

Armbåndet er personligt, og giver adgang til relevante lukkede områder, samt hele publikumsområdet og alle campingområder.

Det er kun muligt at få udleveret sit armbånd ved personligt fremmøde, samt forevisning af gyldig billedelegitimation sammen med din billet. Gyldig legitimation er pas, kørekort eller andet ID med billed (et sygesikringsbevis er ikke nok). Billetten kan du vise på din smartphone eller printe ud og medbringe.

Check-In har åbent i følgende tidsrum:

Tirsdag 16.00 – 20.00
Onsdag 10.00 – 22.00
Torsdag 08.00 – 00.00
Fredag 08.00 – 01.00
Lørdag 08.00 – 01.00